حضور شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران

شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرد.

مسعود قنبری مدیر عامل شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن در راستای حضور این شرکت در نمایشگاه IRAN EXPO 2023، گفت: صرافی بانک مسکن فضای گسترده‌ای را در خصوص نقل و انتقالات ارز در نقاط مختلف جهان ایجاد کرده است و خدمات ما در حال حاضر به صادرکنندگان و واردکنندگان جامعیت بسیار بالایی دارد.
در ادامه ایشان درباره اهداف صرافی بانک مسکن برای حضور در این نمایشگاه گفت: شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن برای اولین بار در نمایشگاه IRAN EXPO 2023  تحت پوشش اتاق بازرگانی ایران و امارات حضور پیدا کرد و با توجه به ظرفیتی که این مجموعه برای ما به وجود آورده است قصد داریم شبکه نقل و انتقالات ارزی خود را گسترش دهیم.

شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن1

 

وی افزود: سعی داریم با تجار، صنعتگران و صاحبان کسب و کار از کشورهای خارجی به ویژه از کشور امارات متحده عربی به عنوان بزرگترین شریک تجارت خارجی ایران که در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، مذاکراتی انجام دهیم و ظرفیت‌های بانک مسکن و شرکت صرافی بانک مسکن را به آنان معرفی نماییم.

به گزارش روابط عمومی صرافی بانک مسکن در همین راستا، دکتر شیرزادی مدیر عامل محترم گروه مالی بانک مسکن به همراه اعضای محترم هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن با حضور در این نمایشگاه از نزدیک از اقدامات شرکت صرافی و ظرفیتی که در نمایشگاه برای رایزنی با تجار و صاحبان کسب و کار ایجاد کرده، بازدید به عمل آورد.

مدیر عامل شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن نیز در خصوص صرافی بانک مسکن و ایجاد شرایط مناسب و امن برای تجارت خارجی، مدیریت منابع مالی و نقل و انتقال وجوه ارزی شرکت‌های ایرانی توضیحاتی ارائه نمود. 
قنبری با اشاره به خدمات صرافی بانک مسکن اظهار کرد: یکی از خدماتی که شرکت صرافی به صادرکنندگان ارایه می‌دهد مدیریت وجوه ارزی آنان در نقاط مختلف دنیاست که منابع ارزی در خارج از کشور توسط صرافی بانک دریافت و نگهداری شده و به هر نقطه‌ای که مایل باشند، انتقال پیدا کند.

وی افزود: در حال افزایش ظرفیت ارز و فروش آن به واردکنندگان هستیم و خوشبختانه صرافی عملکرد خوبی در این زمینه داشته و این موضوع امیدواری بالایی در حوزه سهامداری برای دستیابی به اهدافی که در این شرکت ترسیم شده، ایجاد کرده است و امیدواریم با حمایت بانک مسکن و گروه مالی بانک مسکن گام‌هایی که در این حوزه برنامه‌ریزی کرده‌ایم را با موفقیت برداریم و ظرفیت ارایه خدمات شرکت به عموم تجار را گسترش دهیم.

شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *